Contact
Heb je een vraag als klant?
Heb je een vraag als medewerker / leverancier?
Bel dan met:
-
Secretariaat050 – 313 77 27 (kies optie 2 / 6)
-
Planning en plaatsing050 – 313 77 27 (kies optie 2 / 2)
-
Gastouderopvang050 – 313 77 27 (kies optie 3 / 1)
-
HRM en salarisadministratie050 – 313 77 27 (kies optie 2 / 3)
-
Financiën050 – 313 77 27 (kies optie 3 / 2)
-
Marketing en Communicatie050 – 313 77 27 (kies optie 3 / 5)
-
Pedagogiek en Kwaliteit050 – 313 77 27 (kies optie 3 / 6)
Aanmelden en plaatsing
-
Hoe kan ik mijn kind inschrijven?
Je kunt je kind via onze website aanmelden maar je mag ons ook een e-mail sturen (klantadvies@sksg.nl) of telefonisch contact opnemen via 050-3171390.
-
Kan mijn kind ook wennen voordat de opvang start?
Jazeker. Zodra je de overeenkomst hebt getekend, zal de locatie van jouw voorkeur ook geïnformeerd worden over de komst van jouw kind. De medewerkers nemen ongeveer twee weken voor de start van de opvang contact met je op om een intake gesprek in te plannen. Tijdens dit gesprek maak je afspraken over het wennen. Het wennen is uiteraard nog mogelijk vóór de startdatum van de opvang en is geheel kosteloos. Bij gastouderopvang worden na de kennismaking individuele afspraken gemaakt.
-
Hoe kan ik een wijziging van de opvang doorgeven of mijn opvang opzeggen?
Als je je huidige contract wilt wijzigen, dan hebben wij hiervoor een schriftelijk verzoek nodig. Je mag je verzoek mailen naar planning@sksg.nl. Tevens kun je gebruik maken van het contactformulier onderaan deze pagina. Een uitbreiding of wijziging van locatie kan per de eerstvolgende mogelijke datum, voor het verminderen of opzeggen rekenen wij een maand opzegtermijn (opzeggen kan per de 1e of 16e van de maand). Voor het opzeggen van gastoudervang mail je naar goo@sksg.nl.
-
Mag ik eerst een kijkje komen nemen voordat ik mij aanmeld?
Uiteraard is het mogelijk om een keertje te gaan kijken bij het kindcentrum van je voorkeur. Wij adviseren je wel om van tevoren een afspraak te maken bij het kindcentrum zodat de medewerkers tijd vrij kunnen maken om je uitgebreid rond te leiden en je vragen te beantwoorden. Je kunt hiervoor bellen met onze klantenservice op 050-3171390 of je kunt rechtstreeks met de locatie een afspraak inplannen. Ook kun je direct een rondleiding inplannen via de website.
-
Wat is de minimale afname van de kinderopvang?
De minimale afname voor kinderdagopvang (0-4 jaar) is 2 dagdelen per week. Voor buitenschoolse opvang (4-13 jaar) is dat 1 dag per week. Peuterspeelzaal is in bijna iedere gemeente een combinatie van 2 dagdelen per week. Voor gastouderopvang geldt een minimale afname in de leeftijd van 0-4 jaar 32 uur per maand, in de leeftijd van 4-13 jaar is dat 20 uur per maand.
-
Wat is het (minimum) aantal uur opvang per dag?
We werken met standaard dagdelen. Voor het kinderdagverblijf gelden de tijden ’s ochtends van 7.30-13.00 en ’s middags van 12.30-18.00 uur. Bij de buitenschoolse opvang worden de kinderen opgevangen na schooltijd tot 18:00 uur. Op een lange middag (wo en vr) eventueel van na schooltijd tot 15.00 (zie BSO op maat in ons dienstenaanbod). Vanaf 2 jaar kan je kind ook gebruik maken van peuterspeelzaal. Peuterspeelzaal in de regio is 2 keer 3 uur per week en in de stad is het 2, 3 of 4 keer per week 4 uur, zonder schoolvakanties. Bij gastouderopvang kun je in overleg wel 2 uur op een dag opvang afnemen. Houd in dat geval wel de minimale uren afname in de gaten.
-
Zijn er wachtlijsten?
Dit hangt af van je wensen. Belangrijk hierbij is de leeftijd van jouw kind, de gewenste startdatum, opvangdagen en opvanglocatie. We zoeken de mogelijkheden graag voor je uit.
-
Wat is de opzegtermijn?
Voor het verminderen of beëindigen rekenen wij een maand opzegtermijn. (opzeggen kan per de 1e of 16e van de maand).
SKSG App
-
Hoe kan ik inloggen in de SKSG App?
- Zoek op 'Konnect OuderApp' in de Appstore of Playstore en download de app.
- Vul de volgende URLin: 'sksg.ouderportaal.nl'
- Vraag een wachtwoord aan door te drukken op 'wachtwoord vergeten'. Gebruik hierbij uw debiteurnummer en het e-mailadres dat bij ons bekend is.
- Vervolgens ontvangt u per omgaande via een e-mail uw wachtwoord.
Nu kunt u inloggen met uw debiteurnummer en het zojuist ontvangen wachtwoord. Meer informatie over de SKSG App vind je in de handleiding van de SKSG App.
-
Kan ik anderen ook toegang geven tot ‘mijn SKSG’?
Nee, het is vanuit privacy oogpunt niet mogelijk om anderen dan ouders/verzorgers toegang te geven tot 'Mijn SKSG'.
-
Hoeveel weken voor de plaatsing van mijn kind kan ik inloggen op de App?
Je kunt vier weken voor het begin van de plaatsing inloggen.
-
Ik vraag een nieuw wachtwoord aan, maar ik ontvang geen e-mail met mijn nieuwe wachtwoord.
Het wachtwoord wordt alleen verzonden wanneer de combinatie van het debiteurnummer en het e-mailadres klopt. Je kunt dit navragen bij de pedagogisch medewerkers op de groep, of je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 050-3171390. Zijn deze gegevens juist ingevuld en ontvang je nog steeds geen wachtwoord op het bij ons bekende e-mailadres, dan is de mail misschien in de spam terecht gekomen. Als je nog steeds niet kunt inloggen, laat dit dan aan ons weten via planning@sksg.nl.
Financieel
-
Wat zijn de kosten van kinderopvang?
Onze tarieven vind je hier. Soms kan een kostenberekening behoorlijk ingewikkeld zijn, hiervoor hebben wij een rekencalculator ontwikkeld. Deze vind je ook bij de tarieven. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 050 3171390, of voor vragen over gastouderopvang via 050 3171391.
-
Hoe en wanneer ontvang ik een factuur?
SKSG factureert op het moment dat de toeslag van de belastingdienst ook net is uitbetaald (rond de 21e van de maand voor de daaropvolgende maand). De incasso vindt ongeveer 2 weken later plaats. SKSG heeft een convenant met de belastingdienst, waardoor het mogelijk is de kinderopvangtoeslag direct op rekening van SKSG te laten storten. Jouw kinderopvangtoeslag kan vervolgens meteen op je factuur verrekend worden waardoor alleen jouw eigen bijdrage nog geïncasseerd wordt. Dit noemen we een netto factuur.
-
Wat houdt kinderopvangtoeslag in?
De wet kinderopvang houdt in dat de overheid meebetaalt aan de kosten van jouw kinderopvang. Voorwaarde is wel dat beide (ouders) toeslagpartners werkzaam zijn of een opleiding, een traject naar werk of een inburgeringscursus volgen. De bijdrage van de overheid heet kinderopvangtoeslag, deze wordt maandelijks door de belastingdienst uitbetaald. De hoogte van deze toeslag is inkomensafhankelijk. Voor meer informatie kun je terecht op www.toeslagen.nl.
-
Hoe kan ik mijn kinderopvangtoeslag berekenen?
Met onze kinderopvangcalculator bereken je eenvoudig je eigen bijdrage voor de kinderopvang. Als je weet hoeveel uur per maand je kind naar de opvang gaat plus het bijbehorende uurtarief, dan kun je tevens een proefberekening maken op de website van de belastingdienst.
-
Hoe vraag ik een netto factuur aan?
Een netto factuur houdt in dat de kinderopvangtoeslag gelijk naar SKSG wordt overgemaakt. Na het aanvragen van deze kinderopvangtoeslag bij Mijn Toeslagen klik je op 'ik wil de kinderopvangtoeslag aan de kinderopvang laten uitbetalen'. Vervolgens maak je een kopie van de specificatie van de kinderopvangtoeslag (te vinden onder 'Beschikkingen') en mail je deze naar financien@sksg.nl. We doen ons best jou aanvraag voor een netto factuur zo snel mogelijk te verwerken.
-
Hoe worden de nationale feestdagen verrekend in mijn contract?
Salariskosten en huurlasten lopen tijdens de feestdagen gewoon door, deze uren worden daarom meegenomen in het totaal aantal jaarlijks te betalen uren. Het uurtarief zou namelijk stijgen als deze uren niet meegerekend zouden worden. Dit is conform de geldende afspraak tussen het ministerie van Sociale Zaken en de kinderopvangbranche. Voor alle partijen is een stijging van het uurtarief een ongewenste situatie.
-
Hoe zijn de uren op mijn overeenkomst precies berekend?
De uren op je overeenkomst zijn de uren die wij voor je gereserveerd hebben. Bij het KDV zijn dat de uren tussen 7.30-18.00 uur op de door jouw gewenste dagen voor 52 of 41 weken (afhankelijk van jouw overeenkomst). Voor BSO rekenen wij de uren van na schooltijd (afgerond op een half uur) tot 18.00 uur voor 41 weken* per jaar en als je een contract hebt inclusief schoolvakanties daarbij ook nog van 7.30-18.00 uur tijdens de 11 schoolvakantieweken. Bij peuterspeelzaaluren waarvoor je kinderopvangtoeslag kunt aanvragen (dit zijn niet de gesubsidieerde peuterspeelzaal plaatsen) zijn de uren die voor jouw kind gereserveerd zijn, ’s ochtends van 8.30-11.30 uur en ’s middags van 13.00-16.00 uur voor 40 weken per jaar. Bij alle opvangsoorten delen wij het totaal aantal uren op jaarbasis door 12 maanden. Bij gastouderopvang worden de uren op je overeenkomst naar schatting berekend. Uiteindelijk worden alleen de gebruikte uren geïncasseerd. *Opvang op een vaste dag per week m.u.v. van alle vakantieweken zoals vastgesteld door ministerie van OCW. Bij beëindiging in de loop van het jaar wordt nacalculatie toegepast.
-
Ik heb een jaaroverzicht nodig, hoe kom ik daaraan?
Het jaaroverzicht vind je in de SKSG App. Om in te loggen heb je je debiteurnummer nodig, deze is te vinden op je overeenkomst en op de facturen. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je een nieuwe opvragen met jouw debiteurnummer. Het nieuwe wachtwoord wordt verstuurd naar het e-mailadres dat bij SKSG bekend is. Het jaaroverzicht en de facturen zijn ook te vinden in de SKSG App. Dit doe je door te kiezen voor de optie 'meer'.
-
Voor hoeveel uren mag ik kinderopvangtoeslag aanvragen?
Volgens de wet kinderopvang kun je toeslag aanvragen voor 140% van de arbeidsuren van de minst werkende ouder voor kinderen van 0-4 jaar. Bij kinderen van de leeftijd 4-13 jaar is dat 70% van de arbeidsuren van de minst werkende ouder. Wanneer je maandelijks voor minder uren kinderopvangtoeslag aanvraagt dan kun je de resterende uren eventueel opsparen en later gebruiken als dat nodig is. Deze uren zijn de zogenaamde bufferuren. Je kunt overigens voor maximaal 230 uur per maand kinderopvangtoeslag aanvragen.
-
Waarom betaal ik in de zomermaanden als ik 41 weken opvang heb?
De totale kosten voor jouw 41 weken overeenkomst verdelen wij over 12 maanden zodat je iedere maand dezelfde factuur van ons ontvangt. Dit scheelt extra administratiekosten en daarnaast hoef je op deze manier niet iedere maand een wijziging aan de belastingdienst door te geven.
Afwezigheid melden
-
Ik heb mijn kind afwezig gemeld, maar ik wil dit ongedaan maken. Kan dat?
Een afmelding kan tot 30 dagen van tevoren ongedaan gemaakt worden in de app. Na deze termijn kan dit alleen in overleg met de groep van je kind.
-
Wordt de afmelding in mindering gebracht op mijn factuur?
Nee, de afmelding wordt niet in mindering gebracht op de factuur. Wel ontvang je een tegoed wanneer je je kind minimaal 48 uur van tevoren afmeldt. Per kalenderjaar kun je 42 uur tegoed opbouwen bij het KDV en 27 uur tegoed voor de BSO.
-
Wanneer moet ik mijn kind afmelden?
Wanneer je kind een keer niet kan komen, dan mag je zijn/haar afwezigheid doorgeven via de SKSG app. Doe je dit minimaal twee dagen voor de afwezige dag, dan kun je voor de afwezige uren een tegoed ontvangen.
-
Ik wil mijn kind in de vakantie een halve dag afwezig melden voor de BSO. Kan dit?
Het is helaas niet mogelijk om je kind in de vakantie een halve dag afwezig te melden op de BSO. Tijdens vakanties is het alleen mogelijk om de hele dag afwezig melden op de BSO.
Extra opvang en ruilen
-
Wie beoordeelt mijn aanvraag die ik via de App heb ingediend?
De aanvragen worden op de eigen locatie dagelijks beoordeeld. Zodra de aanvraag is afgekeurd of goedgekeurd ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
-
Ik wil een extra aangevraagd dagdeel verwijderen. Tot wanneer kan ik dit doen?
Het verwijderen van een extra aangevraagd dagdeel kan tot maximaal 2 dagen voor de betreffende dag. Bij een afmelding korter dan 48 uur van tevoren zal SKSG de dag in rekening brengen.
-
Kan ik een extra aangevraagde dag ongedaan maken als ik per ongeluk verkeerd heb geklikt?
Ja, als de aanvraag binnen 15 minuten wordt geannuleerd, wordt deze volledig ongedaan gemaakt.
-
Hoe betaal ik de extra aangevraagde opvang?
Bij het aanvragen van een extra opvangdag kun je kiezen of je dit wilt betalen middels een reeds opgebouwd tegoed of dat dit extra wordt gefactureerd. Wil je de extra opvangdag deels van het tegoed betalen en deels via een extra factuur, dan vraag je de opvangdag in twee keer aan: één aanvraag voor alleen de uren/opvangtijden die je middels het tegoed wilt afnemen en één aanvraag voor de uren/opvangtijden die je extra wilt laten factureren. Helaas is het voor margedagen niet mogelijk om de aanvraag gesplitst te betalen.
-
Kan een aangevraagd dagdeel altijd doorgaan?
Een aanvraag is niet automatisch akkoord. De aanvraag komt eerst ter goedkeuring op de groep. Zodra de aanvraag beoordeeld is, ontvang je hiervan een bericht in de SKSG app.
-
Hoe ver van tevoren kan ik extra opvang aanvragen?
Je kunt vanaf 90 dagen van tevoren extra opvang aanvragen. Een uitzondering hierop zijn de schoolsluitingsdagen (margedagen), deze dagen kunnen gelijk voor het hele jaar doorgegeven worden.
-
Kunnen dagen met verschillende lengtes met elkaar geruild worden?
Soms hebben de geruilde dagen niet dezelfde lengte, bijvoorbeeld een korte middag BSO tegen een lange middag BSO. Hier mag maximaal een verschil tussen zitten van 3 uur voor de BSO en een half uur voor het KDV.
-
Kunnen verschillende opvangsoorten met elkaar geruild worden?
Het ruilen tussen verschillende opvangsoorten is niet mogelijk. Bijvoorbeeld: het ruilen van een uurtje voorschoolse opvang naar een middag buitenschoolse opvang, of-: kinderdagopvang naar buitenschoolse opvang, of een BSO dag naar een margedag, is niet mogelijk.
-
Kan ik mijn ruildag ongedaan maken?
Tot 30 dagen voor aanvang van de afwezige dag kan de ruildag ongedaan gemaakt worden via de SKSG App. Na deze termijn is dit alleen mogelijk via de medewerkers van de groep.
-
Is het altijd mogelijk om dagen te ruilen?
Het ruilen van dagen is een service. Wij proberen zoveel mogelijk aan je verzoek gehoor te geven maar geven hiervoor geen garanties. Het indienen van ruilverzoeken is onbeperkt mogelijk.
-
Hoeveel tijd mag er zitten tussen de afgemelde dag en de nieuw aan te vragen dag?
Er mogen maximaal 60 dagen tussen de afgemelde en aangevraagde dag zitten.
-
Kan ik mijn kind ook eens extra naar de opvang brengen?
Als je extra opvang nodig hebt, dan kan je dit eenvoudig aanvragen via de SKSG App. Dit doe je door te kiezen voor de rubriek 'aanvragen'. Vervolgens klik je op 'nieuwe aanvraag' en bepaal je of het gaat om een extra 'dag aanvragen' of een 'ruildag'. Zodra je deze keuze hebt gemaakt volg je de stappen uit het scherm: datum, tijden, betalen (factuur of tegoed), de verwerking en klik je op 'verzenden'. De locatie krijgt de aanvraag binnen en bepaalt of de extra opvang mogelijk is.
Flexibele opvang
-
Op welke manier kan ik mijn flexibele opvang betalen?
Je ontvangt maandelijks automatisch een factuur voor het maandbedrag, zoals is vastgesteld in de overeenkomst. Bij het doorgeven van de nieuwe planning van de flexibele opvang via de SKSG App kies je voor: betalen middels tegoed. Je gebruikt hiervoor het flextegoed of eventueel afwezigheidstegoed. Is je flextegoed reeds opgenomen, maar wil je toch extra opvang afnemen, dan kun je ook kiezen voor: 'de aanvraag in rekening brengen op de factuur'. Je ontvangt dan een aanvullende factuur voor de afgenomen dagen.
-
Hoe moet ik de gewenste flexibele opvang doorgeven?
Heb je een contract voor flexibele opvang, dan verzoeken wij je om je gewenste flexibele opvang door te geven via de SKSG App. Kies in ‘Mijn gegevens’ voor ‘aanvragen’. Kies vervolgens voor ‘dag aanvragen’ en vink ‘meerdere dagen’ aan. Vervolgens kies je een periode waarvoor je de gewenste opvang wilt doorgeven, waarna je de gewenste opvang voor je kind kunt aanvinken en versturen. Als je het rooster voor de 15e van elke maand door geeft, wordt de opvang automatisch goedgekeurd. Geef je het rooster later door, dan komt deze ter goedkeuring terecht bij de groep van je kind.
-
Voor welke datum moet ik mijn gewenste flex opvang doorgeven?
Je kunt de planning van de aanwezige dagdelen tot uiterlijk de 15e van de maand doorgeven voor de komende maand, dan is de opvang gegarandeerd. Na de 15e zal de locatie het verzoek beoordelen op basis van beschikbaarheid. Indien je in de gelegenheid bent om de dagen eerder door te geven dan vragen wij je dit te doen. Voor onze personele planning is het erg prettig om vroeg op de hoogte te zijn van de aanwezigheid van de kinderen.
-
Wanneer vervalt mijn flextegoed?
Je ontvangt per kalenderjaar een flextegoed. De hoogte van dit tegoed is gebaseerd op het aantal dagdelen waarvoor je een contract hebt afgesloten. Het jaartegoed is inzetbaar tot en met 31 december van het betreffende jaar. Eventuele overschotten aan het eind van het kalenderjaar kunnen niet in geld worden teruggeboekt en komen te vervallen.
-
Ik wil een reeds goedgekeurde opvangdag alsnog annuleren. Krijg ik mijn tegoed terug?
Voor flexibele opvang geldt dat wanneer je voor de 15e van de maand opvangdagen annuleert voor de komende maand, deze uren automatisch worden bijgeboekt op het flextegoed. Wanneer je na de 15e van de maand en minimaal 48 uur van tevoren een afwezigheid doorgeeft voor een reeds goedgekeurde dag, ontvang je hiervoor een tegoed. Per kalenderjaar bouw je maximaal 42 uur afwezigheidstegoed op voor het KDV en 27 uur voor de BSO. Wanneer je de afmelding minder dan 48 uur van tevoren doorgeeft voor een reeds goedgekeurde dag, ontvang je geen tegoed.
-
Hoeveel uren flextegoed ontvang ik?
Je hebt een flexibel contract voor een aantal dagdelen per week afgesloten. Op basis hiervan krijg je per kalenderjaar een tegoed toebedeeld. Het is de bedoeling dat je maandelijks zoveel mogelijk vasthoudt aan het aantal dag(del)en waarvoor je een contract hebt. Als je meer dagdelen wilt afnemen dan dat je in het contract hebt afgesproken, dan kun je extra dagdelen bijkopen (tegen het flextarief) in het ouderportaal. Wil je de standaard gereserveerde dagdelen verhogen of juist verlagen dan mag je dit doorgeven aan planning@sksg.nl.
Tegoed
-
Hoe ontvang ik een tegoed?
Wanneer je je kind minimaal 48 uur van tevoren afmeldt via Mijn SKSG, dan worden de opvanguren automatisch omgezet naar een tegoed. Hierbij geldt een maximum jaartegoed van 42 uur voor ons KDV en 27 uur voor onze BSO.
-
Ik heb geen tegoed ontvangen. Hoe kan dat?
Wanneer je geen tegoed hebt ontvangen voor een afmelding, dan zijn er twee mogelijkheden:
- De afmelding is korter dan 48 uur van tevoren doorgegeven.
- Het maximum jaartegoed is bereikt (42 uur voor KDV en 27 uur voor BSO).
-
Hoe lang is mijn tegoed geldig?
Het tegoed is geldig tot een jaar na de afgemelde dag. Bij beëindiging van de kinderopvang van je kind, vervalt het tegoed vanaf de einddatum van de opvang.
-
Hoeveel tegoed kan ik opbouwen?
Per kalenderjaar kun je eenmalig een tegoed opbouwen tot een maximum van 42 uur op het KDV en 27 uur op de BSO. Wanneer hier uren van worden ingezet, kan het aantal uren tegoed niet opnieuw worden aangevuld tot 42 c.q. 27 uur.
-
Mijn kind stroomt halverwege het jaar door van KDV naar BSO. Wat gebeurt er met mijn tegoed?
Stroomt je kind door van ons KDV naar onze BSO, dan verhuist het tegoed met je kind mee. Let wel, het maximum tegoed geldt voor een kalenderjaar en geldt niet per opvangsoort. Wanneer je kind op het KDV reeds 27 (of meer uren) tegoed opgebouwd heeft, dan is het in dat betreffende kalenderjaar niet meer mogelijk om op de BSO tegoed op te bouwen.
Vakantieopvang
-
Hoe geef ik mijn vakantieopvang door?
De gewenste vakantieopvang geef je door via het ouderportaal (of Mijn SKSG). Wanneer je de gewenste vakantieopvang minimaal zes weken van tevoren doorgeeft, is de opvang gegarandeerd. Na deze periode zal de locatie je aanvraag beoordelen op basis van beschikbaarheid.
-
Ik neem alleen vakantieopvang af. Kan ik ook incidenteel opvang afnemen in de schoolweken?
Wanneer je alleen vakantieopvang afneemt, is het enkel mogelijk om opvang af te nemen op vakantie- en margedagen. Het is niet mogelijk om incidenteel opvang af te nemen op schooldagen.
-
Kan ik mijn vakantieopvang annuleren?
Aangevraagde vakantieopvang kan tot 48 uur van tevoren kosteloos geannuleerd worden. Bij een afmelding korter dan 48 uur van tevoren zal SKSG de dag in rekening brengen.
Diversen
-
Zijn er vacatures of stageplaatsen?
Vacatures en stageplaatsen vind je op de website www.werkenbijsksg.nl.
-
Waar vind ik het juiste LRK nummer van mijn locatie?
Het LRK nummer is terug te vinden op het contract, jaaroverzicht of via het landelijk register kinderopvang.
-
Wat zijn de openingstijden en sluitingsdagen van mijn locatie?
Standaard zijn onze KDV locaties geopend van 7.30-18.00 uur. De VSO locaties zijn ’s ochtends geopend van 7.30-8.30 uur, de kinderen gaan daarna naar school. Na schooltijd is de BSO open tot 18.00 uur. Voor zowel KDV als BSO is het in de meeste gevallen mogelijk om de opvang te verlengen vanaf 7.00 uur en/of tot 18.30 uur. Peuterspeelzaal tijden zijn bij de meeste peuterspeelzalen van 8:30-12:30 en van 13:00-17:00 uur. Bij gastouderopvang kun je zelf met de gastouder afstemmen tijdens welke uren je de opvang nodig hebt. De sluitingsdagen vind je op de website.
-
Ik ben werkloos geraakt. Wat nu?
Wanneer je je baan verliest, heb je nog recht op 3 maanden kinderopvangtoeslag na de laatste dag van het arbeidscontract. Daarnaast is het ook mogelijk dat je zogenaamde bufferuren hebt opgebouwd. Deze uren mag je na de wettelijke 3 maanden ook nog gebruiken.
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Vul dan het klachtenformulier in.