Ik ben werkloos geraakt. Wat nu?

Wanneer je je baan verliest, heb je nog recht op 3 maanden kinderopvangtoeslag na de laatste dag van het arbeidscontract. Daarnaast is het ook mogelijk dat je zogenaamde bufferuren hebt opgebouwd. Deze uren mag je na de wettelijke 3 maanden ook nog gebruiken.