Mijn peuter reageert soms heel boos of jaloers op de baby. Is dat normaal?

Absoluut, dit is een van de vragen die we het allervaakst horen op de groep! Boosheid is eigenlijk een heel gezonde reactie, want het betekent dat je kindje zich veilig genoeg voelt om die dwarse emoties bij jullie te uiten. Erken dit gevoel simpelweg door te zeggen: “Ik snap best dat je soms even geen zin hebt in de baby”, dat haalt de druk er vaak direct vanaf.