Medewerkers

Klik op Anna om naar ons intranet te gaan.

Dit is het startpunt voor alle informatie die je tijdens je carrière bij SKSG nodig hebt. Vanuit hier kom je bij het kwaliteitshandboek, Afas, je rooster en het dagelijkse nieuws.

Lukt het inloggen niet? Hieronder vind je antwoord op al je vragen!

FAQ Anna

FAQ Authenticator

  • AUTHENTICATOR | Werkt niet op nieuwe mobiel

    Ga naar dit formulier om hulp te krijgen.

  • AUTHENTICATOR | Ik kan de app niet gebruiken

    1. Ga naar de website https://www.aka.ms/mfasetup.

    2. Vul je SKSG mailadres en wachtwoord in en klik op aanmelden.

    3. Heb je de Authenticator app al, dan krijg je nu een notificatie. Keur deze goed, en klik op + Aanmeldingsmethode toevoegen.

    4. Heb je de Authenticator app niet, dan krijg je nu de melding om je account te beveiligen. Klik links onder op Ik wil een andere methode instellen.

    5. Kies voor Telefoon

    6. Selecteer Nederland - vul je telefoonnummer in - klik op volgende.

    7. Vul nu het nummer in dat je via de SMS krijgt.

    8. Klaar!

     

  • AUTHENTICATOR | Authenticator resetten

    Ga naar dit formulier en laat je Authenticator resetten.

  • AUTHENTICATOR | Installatie op je telefoon | met laptop/iPad
    1. Open een internet browser op je laptop/tablet en ga naar aka.ms/mfasetup.
    2. Vul hier je werkmail en wachtwoord in. [Email onbekend? Dit is voorletter.achternaam@sksg.nl] Je krijgt het volgende scherm: Meer informatie vereist
    3. Klik op volgende en volg de instructies op het scherm.
    4. Klik deze link en installeer de app. Of zoek in je App / Play Store op Microsoft Authenticator.
    5. Sta meldingen ontvangen toe.
    6. Open de app en klik op Werk- of schoolaccount. Wordt dit niet weergegeven, klik dan rechts boven op +
    7. Scan de QR code op het scherm met je telefoon.
    8. Keur de installatie via de app goed.
    9. Je krijgt een notificatie van de app. Klik hierop en vul het nummer in.
    10. Ga terug naar je internetbrowser en klik op gereed.

    Foutmeldingen

    • QR codes al in gebruik | TIP: Verwijder de app en begin opnieuw.
    • Invalid verzoek | TIP: Klik op vorige, klik op Koppel uw account aan de app door op deze koppeling te klikken.
  • AUTHENTICATOR | Installatie op je telefoon

    Zorg dat je internet hebt op je telefoon en houd je gegevens bij de hand.

    1. Klik deze link en installeer de app. Of zoek in je App / Play Store op Microsoft Authenticator.
    2. Sta gebruikers gegevens toe.
    3. Voeg Werk- of schoolaccount toe. Zie je dit niet, klik dan rechtsboven op +
    4. Vul je werk-email en wachtwoord in. Jouw email? Dat is meestal voorletter.achternaam@sksg.nl
    5. Je krijgt de vraag om instellen in een webbrowser te voltooien. Klik op Browser openen.
    6. Log opnieuw in met je email + wachtwoord. Je krijgt het scherm Meer informatie vereist 
    7. Klik op volgende tot het scherm Uw account instellen in de app.
    8. Klik op Koppel uw account aan de app door op deze koppeling te klikken.
    9. De Authenticator-app opent. Sta notificaties sturen toe.
    10. Ga terug naar je internetbrowser, klik op volgende.
    11. Er komt een notificatie, klik er op. Onthoud het nummer.
    12. Je krijgt een notificatie van de app. Klik op de notificatie, vul hier het nummer in.
    13. Ga terug naar je internetbrowser en klik op gereed.

    Foutmeldingen

    • QR codes al in gebruik | TIP: Verwijder de app en begin opnieuw.
    • Invalid verzoek | TIP: Klik op vorige, klik op Koppel uw account aan de app door op deze koppeling te klikken.

FAQ Afas

  • AFAS | Hoe kom ik bij Afas | SDB Planning?

    Om in te loggen bij Afas | SDB Planning, ga je eerst naar Anna. Ben je eenmaal ingelogd in Anna, vind je de Afas en SDB button op de homepage.

  • AFAS | Ik kan niet inloggen in Afas

    Ga naar Afas en log in met je emailadres en wachtwoord. Voordat je je contract hebt ondertekend, is dit je privé-email. Nadat je in dienst bent, wijzigt dit naar je SKSG-email. Tijdens je sollicitatie heb je zelf een wachtwoord aangemaakt. Dit wachtwoord blijft hetzelfde.

    👉🏻Wachtwoord vergeten | vraag een nieuw wachtwoord aan op Afas en kijk in je privémail (als sollicitant) of SKSG-mail (als werknemer).

    👉🏻Privé-email | Lukt inloggen met je privé-emailadres niet meer? Probeer dan je SKSG-emailadres met je oude wachtwoord.

    👉🏻Gebruiker niet gevonden | Krijg je deze melding, stuur dan een mail naar d.koopman@sksg.nl.

    👉🏻Kom je er niet uit? | Stuur een mailtje naar d.koopman@sksg.nl. We helpen je dan zo snel mogelijk!

FAQ Nieuw bij SKSG

  • TEAMS | Installeer op je mobiel

    1. INSTALLEER TEAMS OP JE MOBIEL

    Microsoft Teams staat al op laptops en iPads van SKSG. Je kunt Teams ook op jouw mobiele telefoon installeren:

    a. Klik hier of ga naar de AppStore / Play Store en download Microsoft Teams.

    b. Druk op installeren

    c. Voer je Apple ID in of Google Account in en installeer de app.

     

    2. Open de app. Je krijgt een inlogscherm.

    3. Je kunt inloggen in Teams met jouw e-mailadres van SKSG en het wachtwoord dat je via SMS ontvangen hebt.

    4. Als het goed is zit je inmiddels in Teams. Krijg je nog een melding over de authenticator app? Kijk dan bij de veelgestelde vragen over de Authenticator App.

  • NIEUW BIJ SKSG | Email Handtekening instellen

    Onderstaand filmpje legt je stap voor stap uit hoe je je eigen handtekening aan je email toevoegt.